28 juni 2010

Flytt

Idag gick det sista flyttlasset från min älskade lilla lägenhet. Nu finns det inget kvar förutom en micro och städsaker. Men det blir bra det här också, ska bli skönt att få allt klart så jag kan fokusera på nuet istället och inte har något gammalt som ligger kvar och dämpar sommarglädjen.
Nu är det dags för nystart! Och vad kan vara bättre för en nystart än att flytta in i en fantastisk villa med sin underbara vänner? :)

All kärlek och tacksamhet i världen till Lowe och Patte som i tropisk hetta hjälpte mig att flytta alla mina saker!
Jag lovar.. nåt år ska jag faktiskt ta och sälja den där soffan, alternativt börja förflytta den med hjälp av hiss! ;)

Nu är det dags för middag i skuggan, kanske ett glas vin och sen ska vi bära in möblerna från trädgården. Vi orkade inte riktigt med det innan middagen, så vår trädgård ser just nu aningen lustig ut :P

Puss och kram på er, och framförallt Lowe och Patte!

Inga kommentarer: