03 juni 2010

Ancient times

Aj aj.. många säger ju "ååh shit det var så längesen jag skrev i min blogg".. dude. Släng dig i väggen, min behövde återupplivas med elchocker för att jag skulle kunna skriva, så längesen var det.

Anyway. Nu har vi klarat av hela "omg jag gör det här alldeles för sällan"-delen, nu går vi vidare.

Mitt liv senaste månaderna tar vi inte upp. Så, streck över det.
Istället tar vi och kikar litegrann på vad framtiden har i sitt sköte (harr harr sköte).

Jag flyttar snart, men det gör inget - för jag ska bo med lite vänner i en awesome villa och tja, det löser sig helt enkelt.
Sure, jag kommer sakna den här lyan, men det är dags att gå vidare nu.

Jag har fått jobb. Så nu har jag inte bara ett utan två timvikariat. Det verkar poppis, det här med att anställa mig som timmis.
Anyway, jag ska få jobba på mitt lilla drömställe, rättspsyk.
Så jepp, they finally got me!

Utöver det så var jag på fototräff i helgen och satan i gatan va kul det var.
Fantastiska människor (och en del mindre fantastiska som vi helt enkelt inte tar och nämner), härligt väder, roliga plåtningar och så mycket skratt att jag nog fortfarande har lite kramp i magen.
Jag hade glömt bort hur underbart det är att skratta tills man inte får luft.
Tack för en helt underbar helg <3 (Ni vet SÅ vilka ni är).

Sist men inte minst!
Idag avslutades en era.
Idag är jag inte längre Li - studenten, idag är jag Li - socionomen.
Vår uppsats gick igenom med dunder, brak och en hel del jävla bravur och jag tar examen med högsta betyg på examensuppsatsen!
JÄVLAR SÅ BRA VI ÄR! :D

För att fira, för att det var längesen jag skrev och för att jag istället för att ha hela världen på mina axlar nu har hela världen under mina fötter; här har ni några fina bilder från i helgen.
Fotograf är Ann Kykyri och make står Sarahmaria för!

Puss på er underbara människor därute!
Och akta er, för nu jävlar är jag på gång, nu är det dags att rädda världen!



1 kommentar:

Janne W sa...

Oj vad jag är dålig på att uppdatera min blogg. :P

Vilka fina bilder du fick från träffen, gillar dom skarpt. :)

Jag kan bara hålla med dig om att helgen var hysteriskt rolig. Minns inte när jag senast hade så skôj.
Och hade inte Sarah Maria hoppat in i spelet så hade vi krossat allt motstånd :)

Hoppas vi syns snart igen.
Ha det så gôtt!