01 juli 2010

Södertös

Jaha, då var allt klart då.
Flytten är gjord, städningen är avklarad (med hjälp av världens bästa Lowe, utan honom hade jag gråtandes hållit på till mitt i natten, nu gick det mycket fortare), nycklarna inlämnade och adressändringen gjord.
Jag bor nu officiellt i världens bästa kollektiv söder om stan.
Jösses.. lilla norrländska jag, en södertös?! Hur ska detta sluta!? :P

Det har börjat kännas riktigt bra dock, i tisdags och igår var det riktigt tungt, för lägenheten ligger mig fortfarande väldigt varmt om hjärtat.
Men nu är det dags att gå vidare, flytta och börja på nya äventyr - det här blir bra det med!

Ökenmössen är dock fortfarande ett problem, med tio katter varav sju är kattungar blir det aningen svårt att även husera möss.. så är det någon som vill ta hand om dom, snälla hör av er!

I övrigt så längtar jag mest efter helgen, dels för att det blir mysig helg men också för att jag fyller år. Jag är fortfarande barnsligt förtjust i det, så jag tycker det ska bli skitkul. ^^
Mys med vänner i Tantolunden ska helt klart bli härligt, och tom vädret verkar bli bra.:D
Och ikväll får man finbesök dessutom - life is pretty good at the moment. :)

xoxo

Inga kommentarer: