22 juni 2010

More me!

Spenderade dagen hemma hos Andreas Stridsberg med familj idag, hur mysigt som helst. De är verkligen världens trevligaste människor!
Vi hade som vanligt ingen direkt plan på vad vi skulle göra, utan improviserade fram lite åt höger och vänster. Ni får ursäkta mitt osvenska sätt, men som vanligt blev det förbannat grymt bra. ^^
Andreas är verkligen en magiker! :)

Så, eftersom ni kommer bli fullkomligt nerlusade med bilder på mig och bara mig mig mig den kommande tiden så tänkte jag att ni skulle få er en liten varning. :P

Här kommer första gänget, Pink music (nån som kan nämna namnet på frukten?)











Nu är det dags för mig att sussa, och imorrn blir det hemfärd mot söderns trakter igen. Dags att ta itu med jobb, flytt och allt som legat i skymundan under mina två små semesterveckor.
Det ska bli riktigt skönt, men det är som alltid väldigt vemodigt att lämna familjen här och åka låååångt bort. Tur jag ska tillbaka snart igen. :)

xoxo

Inga kommentarer: