10 mars 2010

Lägenhet

Jag blir av med mitt andrahandskontrakt på min älskade lägenhet i sommar (närmare bestämt i juni).
Så, nu tänkte jag höra av mig till alla er därute som läser min blogg (vilka ni nu är) och be om tips, råd och förslag på boende. :)

Jag vill helst inte dela lägenhet med någon, dels för att jag vill ha något eget och dels för att jag då har en del kompisar jag kan fråga, så dela med nån jag inte känner är liksom inte aktuellt :)

Och jag behöver ha tillgång till parkering för min bil, så mitt inne i stan är inte heller så aktuellt (om nu nån hade tänkt ge mig en etagelägenhet på Stureplan liksom). :P

Så, släng på mig alla idéer ni har, hur långsökta dom än är, jag behöver hjälp :)
Ni kan maila mig så är det lättare att ha en fortsatt diskussion om det; info@moijra.se

Kram på er och tack! :)

Inga kommentarer: