24 maj 2008

Studier

Igår shoppade jag ännu lite till. Nu kanske ni tror att jag är sjukt rik som går ut och shoppar varje dag och det kan jag säga att jag verkligen inte är! Däremot så vann min moster på lotto för ett litet tag sen och delade generöst med sig av vinsten! :)
Så tack moster! För de sjukt fina byxorna jag köpte igår och för klippningen på måndag som pengarna också går till! :D

I övrigt så måste jag verkligen plugga idag. Som i "jag har inga andra dagar att plugga på och har tenta på onsdag"-måste.
Så därför jag har jag självklart tagit en långpromenad, städat, diskat, lagat småavancerad lunch, skrivit brev till min lillasyster, pratat med min mamma, kollat mailen tusen ggr och köpt böcker på nätet.
;)

Sen kan jag också meddela att alla de små planer jag hade för ett tag sen på att eventuellt lägga ner mitt modellande (få av er visste om dom alls) har jag nu skrotat fullkomligt.
Jag tänker aldrig nånsin sluta göra saker som jag älskar för att omgivningen har en annan syn på hur det ska göras än vad jag har. Aldrig!
Så håll i hatten, nu jävlar blir det åka av!

Idag mår jag helt oförskämt bra! :D
Nu ska jag faktiskt ta och stänga av musiken, sätta mig tillrätta i det mest obekväma hörnet av soffan (så jag inte somnar) och ta itu med denna gäckande och irriterande statistik!
Jag tänker då inte få göra en omtenta precis innan sommarlovet bara för att jag var lat på en lördag eftermiddag! :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jösses vad du shoppar, ingen ordning alls.

Sara Maria sa...

Yehaaaa nu är det snart dags vännen =)))
längtar så jag håller på att döööööööööööö

kram kram