28 maj 2008

Dags för tenta

Nu börjar det verkligen dra ihop sig! Har min sista tenta för terminen om mindre än tre timmar.
Jag är verkligen hiskeligt nervös! Lite mer nervös än vanligt då eftersom den just är i statistik och jag lämpligt nog förträngt allt jag vet om statistik under natten. Så känns det i alla fall.

Usch så nervös jag är! Kan inte bestämma mig för om jag ska sitta kvar hemma och plugga ett par timmar, eller åka in till skolan och plugga. Där finns det folk som stör, här finns det en dator ;)
Samt att jag verkligen vill sitta där jag är som minst nervös, men var fasiken är det?

Nåja, jag ska försöka lugna mina stackars små nerver lite, packa ihop en väska och sen ta mig in till skolan. Bäst att vara ute i god tid också!
Håll tummarna för mig (och tyck lite synd om mig :p)

Inga kommentarer: