20 maj 2008

Hallstaträffen

Nu börjar det dra ihop sig, Maj går mot sitt slut och det verkar faktiskt som att sommaren tycker det är dags att visa sig igen.
Detta innebär en hel del saker.

* Skolan tar slut, yeay för att inte behöva ha metod längre! Blä för att behöva räkna med produktmomentkorrelationskoefficienten det sista man gör innan sommarlovet :p

* Jag åker till Härnösand och jobbar en månad, underbart att träffa familj och vänner.. eller ja, vän i alla fall ;) Trist att vara borta från vänner och älskling dock. Men det ska bli rätt kul faktiskt!

* Hallstahammarträffen kommer i antågande! Det är möjligtvis Sveriges största fototräff och det kommer så sjukt mycket folk!
Vissa har man träffat förut, andra vill man träffa och en del har man bara inga åsikter om (än) :D
Jag hade inte tänkt fota något, men igår hörde en av mina idoler av sig (fotograf då alltså) :P
Så nu har jag i alla fall en session inbokad och det känns lite overkligt, sjukt nervöst och framförallt jäkligt kul! :D

Så nu blir det till att skärpa sig på gymmet! ;)
Apropå det, så är det dags för frukost sen iväg till gymmet! Jag har en ledig dag idag och solen skiner för fullt så jag tänkte spendera den med gym och pluggande >.<

1 kommentar:

Anonym sa...

Va roligt, vem är det du ska plåta med?

La till en länk till dig i min blogg :)