20 maj 2008

Skulpturala smycken!

När jag kom hem från träningen idag så jag att det låg ett litet paket på hallgolvet. Paket är ju alltid roligt att få, men detta var lite speciellt!
Jag har nämligen fått hem ett piercingsmycket, designat bara för lilla mig och utifrån mitt öra :D

Historien bakom hur detta kommer sig kan vi ta en annan gång, summan av kardemumman är i alla fall att en helt fantastisk smyckesdesigner har gjort ett smycke till mig och det liknar inget jag nånsin sett förut!
Det är så himla fint!



Det är designat efter nordisk asatro, månen, egyptisk mytologi och solen. Typ det jag gillar mest helt enkelt :D
Månskäran sitter längst in mot kinden, i hålet jag har som är i "kindsnibben" så att säga :)
Bättre bilder och bilder när det sitter på örat kommer senare, det gick inte så bra att ta dom själv så måste vänta till uke kommer hem :P

Den underbara designern heter Göran Jönsson och gör med glädje mer liknande smycken åt andra, vi ska revolutionera synen på piercingsmycken tänkte vi! :P
Hans hemsida: www.skulpturalasmycken.se

Nu ska jag ringa söta Sarah-maria och sen ska jag plugga!

Inga kommentarer: