22 maj 2008

Shopping!

Idag satt jag i skolan i ett par timmar och skrev in siffror i en SPSS-tabell. Det är ett statistikprogram man använder vid bland annat enkätundersökningar.
Tro mig, det är INTE kul!
I två timmar var det "1 2 3 2 1 3 2 1 3 4 3 2 3 2 1 1 1 1" osv. För alla svar har en siffra, och med 72 enkäter med 11 frågor på varje.. ja då blir det några siffror -_-
Men det känns i alla fall bra att ha det gjort, för nu behöver jag aldrig göra det igen! :p

Efter skolan tog jag och Agnes en promenad in till stan, där vi skiljdes åt och jag skulle försöka hitta ett linne jag blivit lite kär i.
Det misslyckades jag fatalt med, det verkar som att alla andra också vill ha det, för det är slutsålt överallt. Och då vill jag såklart inte ha det längre ;)

Det slutade däremot med att jag handlade en massa andra saker.. som jag faktiskt på sätt och vis behöver.
Eftersom jag lagt på mig lite extra runt midjan under de senaste åren är det mycket i min garderob jag inte riktigt är bekväm i, så nu finns det lite fina och fräscha kläder därinne som jag trivs i!
HM är dessutom rejält bäst. Om man bara vet var man ska leta så kan man hitta riktiga guldkorn och det är så billigt!
Köpte en hatt (!), världens sötaste lilla väska (uke beskrev den som en död panda med fötter :P), en kjol, ett linne och ett par shorts, för kring 400 kr. Det kallar jag en bra deal :P

Nice som fan är det i alla fall att ha lite nya kläder att ta på sig! Nu fattas det bara att jag går ut och köper ett par nya skor så har jag en helt ny outfit från topp till tå!

Imorgon ska jag träna, plugga lite, hämta ut några portfoliobilder och köpa hårfärg. Nu är det dags att fräscha upp håret också! Har ju flera cm blond utväxt, huga! :p

Inga kommentarer: