19 maj 2008

Körkort

Lyckades ju slarva bort min korthållare ett tag, innehållandes även mitt körkort.
Ett litet yeay dök upp inom mig, då jag ärligt inte gillade mitt körkort och smått hoppades att det skulle försvinna så jag fick ta en ny bild :p

Sagt och gjort, fotoautomat here i come! Tror ni att man blir bra på bild i dom där automaterna? Hur jäkla bra modell man än är?
Näe.
Så bilden såg ut som crap och jag tänkte.. hmm, men om jag tar någon av mina gamla modellbilder då..?
Efter mycket rotande hittade jag en som faktiskt var tagen rakt framifrån och där jag inte hade så mycket smink att jag i stort sett skulle se ut som en galning om jag hade den på körkortet (och polisen skulle aldrig känna igen mig).

Den vart dock nekad. För att ansiktet tog upp för stor del av bilden och för att bakgrunden var fel. *suck*
Varför kan inte bara världen gå efter mina bildvalideringsregler? :p

Nu gav jag i alla fall upp och klistrade på den där fula bilden tagen i en fotoautomat, jag orkar inte hålla på och fåna mig längre :p
Så, förnyat körkort och tio år till som påssjuk hamster!

Nu är det dags att ta hand om tvätten och sen dra till jobbet, yeay vilken produktiv dag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Nu måste du ju nästan scanna in bilden och lägga upp den här så att man kan få göra en objektiv bedömning på hur mycket påssjuk hamster du egentligen ser ut att vara! :P