21 maj 2008

Skolk, oro och mer smycken

Lyckades försova mig i morse, vilket satte hela mig totalt ur fas. Satt mest i sängen och stirrade rakt ut ett tag innan jag kom på hur man gjorde för att kliva upp :p
Det gjorde att min motivation för att gå till skolan (som redan i stort sett var på noll) försvann.
Så jag sket i korrelationsuträkning med x och y och drog till gymmet istället. Nåt nyttigt ska man väl göra liksom :P
Kändes lite underligt att ha tränat två dagar ggr i rad, vetefan när jag gjorde det sist, om det nånsin hänt! :P

Anyhow, efter en sjukt hälsosam lunch myste jag lite framför Criminal Minds och fick sen vindruvorna i halsen.

Jag kommer från en rätt liten stad i Norrland från början, så det är inte ofta jag ser min hemort dyka upp på nyheter och liknande. Det händer liksom inte så mycket däruppe :P
Så när jag läser på DN om att fem personer är skadade i ett broras i min hemort, och att en av dom är död, får jag verkligen hjärtat i halsgropen. Inte blir det bättre av bron ligger nära min mammas dagliga väg till jobbet + att min mamma inte svarar nånstans och att hennes mobil är avstängd.
Panik!
Men det gick bra, hon var på jobbet och mig veterligen är det ingen jag känner som råkar illa ut, men i en sån liten stad lär jag nog veta vem det är i alla fall.. usch.

Dagen blev i alla fall lite ljusare av att en vän skickade en bild på ett smycke hos designat som jag blivit helt kär i.
Så här ser det ut i alla fall och söta korren som gjort den ska ha all creds i världen!
Här är hennes blogg, kika in de sjukt snygga sakerna hon gör! :D
http://rymdhamster.blogspot.com/

Och här är en bild på det finfina smycket som förhoppningsvis är i min ägo inom kort! *kär*

Inga kommentarer: