09 augusti 2008

Small pleasures in life

I morse bjöd vi folk på frukost. Det är faktiskt en sällan skådad lycka i att äta en ordentlig frukost (man står sig verkligen mycket bättre under dagen) med folk man tycker mycket om.
Sjukt mysigt :)
Att jag klev upp vid åtta för att baka scones till folk kan vi strunta i, blir så trött om jag tänker på det :P

Upptäckte nyss också att min pojkvän köpt yoghurt till oss, med smak av vit choklad <3
Jag ignorerar att han köpte den för att ha till kompisfrukosten och övertygar mig om att han köpt den bara till mig eftersom han vet hur mycket jag älskar vit choklad ;)
Det är dom små sakerna i livet som gör det!

Yoghurten är för övrigt fantastiskt god, en mycket mild och tillbakalutad smak (erkänn, jag borde beskriva viner) av choklad som harmoniserar mycket bra med yougurt-kulturen och persikan. Erkänn, jag borde verkligen beskriva viner :P

Nu ska jag njuta av min yoghurt, av min varma choklad, av regnet som faller utanför i strålande solsken samt det goda sällskapet som denna kväll bjuder på!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vafalls, vart är alla Pride-bilder?