01 augusti 2008

Pride!

Nu drar det jäklar i mig igång!

Snart åker jag in till stan för att hitta mina vänner och chilla lite innan det är dags att börja med förberedelserna inför imorgon!
Jag och Sarah Maria kommer gå upp redan kl 04 för att börja sminka så att alla hinner bli klara tills paraden ska börja!
Trött men oj så kul det kommer bli! :D

Vi kommer vara ekipage nr 87, håll utkik efter oss!
Det kommer dunka 60 och 70-talsmusik från våra högtalare, vår grymma DJ kommer spela från taket på förarhytten och på lasbilen kommer såklart vår catwalk gå!
Grymt snygga modeller på en grymt cool lastbil med grymma outfits och sminkningar. Det får ni bara inte missa! :D

Vinka gärna om du ser oss!
Dags att dra in till stan! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha så riktigt skoj, och jag vill se massors av bilder sen!

Hade jag inte varit mitt i flytten så hade jag kommit in och krokbenat dig och kastat tomater :P