28 augusti 2008

Nervös!

Idag var jag på undersökning på en ögonklink. Inte vilken ögonklinik heller, utan en för laserkirurgi!

Gick dit mest för att kolla om mina ögon var lämpade för att göra en sån operation, tydligen rätt vanligt att dom inte är det.
Men allt såg bra ut och under veckan har jag ju verkligen funderat på om jag vill göra det här och kommit fram till att jo, det vill jag fanimej. Less på att se dåligt, less på linser och framförallt less på glasögon!

I alla fall, när undersökningen är klar och han har konstaterat att mina ögon är alldeles utmärkt lämpade för den här sortens laserkirurgi så frågar han om jag är intresserad av att operera ögonen.

Ja det är klart tycker jag, visst vill jag det.

Ja, men så bra, passar nu på lördag?

Hjälp! :D

Saker och ting gick lite väl fort där, men jag antar att det är så det ska vara! Vänta är ändå inte min grej! :p
Så nu är jag sjukt nervös, har ton med fjärilar i magen och vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv. Jag kommer vara helt odräglig på lördag! :D

Weeeeeeeee!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha oj va roligt, grattis!