13 augusti 2008

Pride-bilder

Men fy på mig! Här sitter jag och skriver en massa om Pride och hur kul det var och så kommer det inte upp några bilder?! Tur att jag har trogna läsare därute som kan slå mig på fingrarna för min otroliga oförskämdhet!

Så, här kommer ett axplock av de bilder som togs under dagen, jag hoppas att de andra medlemmarna i vårt fantastiska dream team inte misstycker för att bilderna hamnar i min blogg :)
Ni är ju vackrast liksom!

Så, håll till godo! Här kommer ett gäng bilder!

Vår lastbil till att börja med:



Världens bästa Sarah Maria, vackrast i världen!



Hanna, fashion queen!



Kari, vacker som en dag:



Frida, amazonen!



Nadja, underbarast på catwalken!



Kimy, pojken gjord av socker!



Havet av människor bakom vår lastbil <3



Sarah Maria och Hanna <3



Bedårande Elin, vår brud:



Dj Lassemanrockinthehouseonfulleffect!



Avslutningsvis då, jag i egen hög person:



Stort tack till Anders - www.nagadez.com tagit bilderna!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ni var jättefina allihopa :D
synd på det tråkiga vädret...men det syns att ni hade roligt iallafall :D

Anonym sa...

Fy faan va bra du är =))
Älskar dig raring =) ses ikväll =)

Anonym sa...

VIll du ha bilderna så haffa mig på msn någon gång :)

Jag har spanat på bilderna o Anders kommer nog få jobba MYCKET med dom för att få bort bakgrunden etc...stackarn :P haha. Så vi får nog vänta lite innan dom är klara ^^