29 juli 2010

Norr part 1

Jag tänkte faktiskt försöka göra nytta av min kamera och lediga tid under den här resan och uppdatera bloggen lite. :)

Resan började från Uppsala, där jag mötte upp min kära fjäril och hennes lilla rumpnisse. :)
Tågresa bestående av barn, mer barn och lite yatzy.




Sedan dess har dagarna mest spenderats på min mors underbara arbetsplats; Solebo.
Att äta jordgubbar med mjölk och smultron på strå till frukost är nog så mycket sommar som det bara kan bli.



Min morsas ställe är dessutom riktigt jävla awesome, vackrare plats får man fan leta efter!







I övrigt så är läget under kontroll, jag får fortfarande inte hälsa på min mormor eftersom jag är förkyld men det är inget att göra åt. Bara att acceptera.
Så jag spenderar dagarna på mammas jobb, och pyssla med alla de där sakerna som inte hinns med annars. Som att plocka in fem liter röda vinbär tex. :)

Nu ska jag åka och handla, posta brev och göra lite annat smått och gott.
xoxo

Inga kommentarer: