16 augusti 2009

Oförskämt.

Följande inlägg borde egentligen censureras. Det kan leda till helt ofixbara skador på mitt rykte.

Men jag är verkligen så satans oförskämt cp-glad!
Jag kan inte låta bli att flina, le och dansa för mig själv i min ensamhet och bara.. ja flina!

Jag vill ut och fånga drakar, jag vill skratta åt maskrosfjun i luften, jag vill dansa i månsken, solsken, neonsken, va fan som helst!

Om en vecka börjar skolan och det skiter jag fullständigt i, just nu bara ler jag åt det faktum att jag är sjukt pank men helt fri att göra vad fan jag vill!

Mitt hem har äntligen blivit min borg (ok min lya då) och det finns fan inget som står i min väg som jag inte kan flytta på!

Det bara pirrar och dansar och sprattlar och flyger i hela mig! Och nej, jag är vare sig full, hög, gravid eller kär ;)
Jag är bara så jävla oförskämt glad!

Men säg inget till nån, det kan skada min image ;)

Nu ska jag ut på balkongen och njuta av sommarstormen och dagens sista solstrålar!

2 kommentarer:

103150162151163 sa...

Höhö, vissa har det bra. (:

Rob sa...

Good for you hun ^^
Lägg känslan i en ask och spara för vintern.