23 juni 2009

Misshandlad

Jag är så jäkla klantig av mig, och nu får jag betala för det :P
Mitt ena lår ser helt jäkla misshandlat ut!

Igår skulle jag hjälpa min mormor att rensa sly från hennes gård (ni vet, ungträd) och stod där med en gaaaaaammal sekatör, säkert från 1800-talet :P
Tog i lite sådär extra och för att få lite mer stöd så tog jag såklart emot med låret... dålig idé!
Jag slant och klämde mig nåt så in i helvete på sekatören! Fy f*n va ont det gjorde! Svor så fåglarna föll chockskadade ner från träden och mina underbara Jehovas-grannar gjorde nog helt klart detsamma.
De började i alla fall sakta masa sig in mot huset ;)

Här har ni en bild på mitt fina misshandlade lår, blåmärket till vänster ådrog jag mig vid ett annat tillfälle, när det vet jag dock inte. Eftersom jag är så jäkla klantig kan jag faktiskt få såna där gigantiska blåmärken utan att riktigt notera det ;)
Blåmärket till vänster är dessutom nästan en vecka gammalt, så det var rätt svart för ett tag sen ;)

(bilden är skitstor, så ni ser faktiskt nästan bättre om ni inte klickar på den)



Nu ska jag ge mig ut på äventyr inne i stan, serva bilen och kolla på Leffes lack vad det kostar att ta bort lite rost (näe jag skojar inte :P)

Puss och kram på er!

Inga kommentarer: