03 juni 2009

Hallstahammar och norrland

I helgen var jag i Hallstahammar på fototräff, det var helt galet kul! Sååå varmt att man knappt kunde andas (vilket jag, som ju är född i fel del av världen, faktiskt uppskattar) och mycket trevligt folk. Härligt att träffa de man sällar ser och härligt med nya bekantskaper!

Några bilder blev det dock inte, så himla skönt att bara kunna vara avslappnad och inte tänka på en massa "jobb" utan att bara mingla och ha det gött.
Däremot så fotade jag, Sarah och Anders igår, vår egen lilla tolkning av döden. De bilderna kommer bli helt awsome och jag lovar att försöka uppdatera er med dom så snart jag bara kan :)

Det lär nog dröja dock, jag kommer inte ha nån uppkoppling nu när jag åker till Norrland i en månad.
Sporadiskt på jobbet bara och då kommer jag ju av naturliga skäl inte ha tid att sitta så mycket vid datorn direkt.

Åker på fredag och kommer tillbaka till civilisationen efter att jag varit på Arvikafestivalen, så nångång i början av juli!
Då har jag förhoppningsvis jobbat ihop lite pengar, haft en underbar tid i norr, sett Depeche och fyllt 27 :)

Ska försöka uppdatera bloggen lite då och då ändå, men det lär nog inte bli så jätteofta (som om det var det nu liksom) :)


Kram på er!

Inga kommentarer: