28 juni 2009

Likström.se

Likström är uppe!

Stort tack till alla som hjälpt till och fortfarande hjälper till med spridandet av information och för ert enorma stöd!
Vi kan verkligen inte göra detta utan er!

Likström är som sagt uppe men det fungerar inte helt som det ska än, så snälla ni, har överseende med att det inte fungerar klockrent ännu!
Vi fick ju lansera det ett bra tag innan det var planerat och ja.. tro mig när jag säger det att det sitter ett stort gäng hjältar just nu och jobbar så hårt med att få det att fungera att det nästan är fånigt.

Jag lovar och svär, vad för buggar det än kan finnas på Likström just nu, så kommer communityt vara så väl värt att vänta på!
Så bare with us, svetten, tårarna och nästan jävlar i mig blodet rinner för att allt ska fungera så snart som möjligt!

Puss på er!

2 kommentarer:

Susann sa...

Oh, hoppas ni snart från igång det igen. Är inte helt med på att som hänt med H osv men ser fram emot ett fungerande Liksröm :)

Anonym sa...

Those were the days.
Saknar stället och hoppas på att det nya projektet kommer på fötterna snart! Tack för tiden som var! (och för valideringen av min bild)
/neowulf