17 juni 2009

Death sweet embrace

Fått en drös med nya bilder från finaste Anders :)
Plåtning som jag, Sarah Maria och Anders gjorde strax innan jag åkte norröver. Vi ville göra något med stora blommor och när någon nämnde att liljor (som vi funderade på att använda oss av) var associerade med döden vart det snabbt en vidareutveckling på det :)

Så här har ni vår lilla tolkning av döden:



Alla bilderna finns att beskåda på modellbilder på den här länken:

Death Sweet embrace

Efter vi hade plåtat ute i det hurtiga regnet (stackars Anders vart alldeles blöt och huh va kallt det var!) så gick vi hem till Sarah och värmde oss lite. Hon vill lära sig att fota så under Anders pedagogiska hand fotade hon mig lite ute på sin balkong, här får ni en drös med bilder från det också :)
Håll till godo!





I övrigt så är jag fortfarande kvar uppe i det isolerade norrland, utan tillgång till internet eller tv :P
Men det går rätt bra, kommer sakna min sötaste Bim dock som åkte hem idag :(

Dags att börja röra sig ut mot Smitingen tror jag, om man skulle hänga lite på Bittens ikväll kanske! Öka sockerhalten i blodet med lite cola :)

Kram på er

1 kommentar:

Ann sa...

Mycket fina bilder duh!