01 april 2009

Good news!

Saker blir bara bättre och bättre den här veckan!
Inte nog med att jag hade besök av en gammal klasskompis igår som jag inte sett på fyra år, och det var som att vi hade setts varje dag!
Jag har dessutom fått reda på att min bil, som jag ska få av min far, är på väg ner på fredag!
Med min far och min syster i den, vilket är underbart i sig. Att de stannar över hela helgen och jag dessutom är ledig och kan umgås med dom obehindrat under hela helgen gör ju inte saken sämre!
Det ska bli så himla kul!

Dessutom är det en hel del middagar, fikor och fester att se framemot de närmsta två veckorna, woho! :)

Nu ska jag pallra mig lilla arsle in till skolan och träffa mina klasskamrater jag inte sett på evigheter, trots de tråkiga lektionerna ska det bli sjukt kul att träffa alla igen :)

Ta-ta!

Inga kommentarer: