05 april 2009

Bilägare!

Wohoo!
I helgen var min far här och det var helt underbart att träffa honom och syrran igen!
Gud vad jag saknar dem härnere, om det är av nån anledning jag skulle flytta upp till norr igen så är det väl fasiken dom och resten av min underbara familj! Jag är halv utan dom!

Anyway, min far hade med sig sin gamla bil och sin nya bil. Hans gamla bil är numera min! Vi signade papperen igår och allt är klart, imorrn ska jag ringa försäkringsbolag och kolla runt efter lite bra priser! :D
Min fars nya bil är en Lexus.. omg säger jag bara, OMG vilken bil! Massagestolar i baksätet.. minikyl.. holy crap den bilen är en.. en.. nåt annat än en bil i alla fall! :P
Men fin är den.

Så ja, hur mycket vuxenpoäng är inte det liksom? Jag äger en bil! :D
Får jag presentera Zorro, min fina lila volvo;

Inga kommentarer: