06 april 2009

Förändring

Det är vår! På riktigt den här gången, inga mer besvikelser, inga mer mörkerdeppar! Det är vår! Att vakna till blå himmel är en anledning god som någon att aldrig skaffa gardiner!
Mina grannar och vägen från duschen till vardagsrummet är dock en god anledning till att skaffa gardiner på studs ;)

Idag var jag och klippte mig hos Hanse på Salong Karisma igen! Han är per definition den enda person i världen som får röra mitt hår med en sax! :)
Inte vart där sen i höstas nångång så stor skam på min ko för det! Men nu har mitt hår fått dunderinpackning och en nytrimning så nu mår det bra igen! Mjukt, glansigt och ja jävlar jag ska aldrig gå så länge utan att klippa mig igen! :D



Jag har ändrat mig ang. tatueringen på fredag också förresten, den blir fortfarande av så snart som möjligt men jag vill kolla upp lite fler tatueringsställen först. Så det blir kanske inte av den här veckan som planerat, lite trist men efter att ha skaffat sig en tatuering som inte är bra så törs jag inte låta bli att lita på min intuition. Så det blir nån annanstans men förhoppningsvis snart ändå! :)

Nu ska jag snart tralla mig iväg till praktiken och det känns riktigt bra! Kvällspassen har fått en helt annan känsla över sig sen jag fick bilen :)
Peace out och vårpussar på nosarna!

Inga kommentarer: