04 januari 2009

Nyår och annat kul

Nyår var fantastiskt.
Tolvslaget spenderades i en jaccuzzi under stjärnklar himmel med champagne och rejäla fyrverkerier. Allt med bara goda vänner och älsklingen.
Det är vad jag kallar ren lyx!

Hjälpte två vänner att flytta några mil närmare efter nyår, inte helt fel det heller! Välkomna tillbaka till världen! :)

Igår var vi på kryssning, hemlig födelsedagskryssning! Sagda vän som flyttade fyller 25 idag och därför kidnappade vi med honom på kryssning mellan lördag och söndag.
Det var helt sjukt kul, middagsbuffet och sen dansgolvet till fyra på morgonen!
Helt underbart kul var det, trots den abnorma köttmarknad som existerar på de där dansgolven.
De få män vi har i sällskapet som gillar att dansa fick verkligen agera livvakter för att vi tjejer skulle kunna dansa ifred och ha kul! Helt sjukt äckligt, men men vi hade kul ändå! :D

Lite jobbigt att ha blivit förkyld dock, vaknade imorse med näsan igentäppt, ont i halsen och envis smärta i alla muskler. Dels från träningsvärk från dansen såklart men också klassisk "aj aj min kropp är sjuk och mina muskler mår inge bra pga det" som jag alltid får när jag blir förkyld.
Så nu ligger jag här i sängen och tycker sjukt synd om mig och bara glor på kass tv medan jag äter godis.
Har det inte alltför dåligt ändå mao ;)

Och vad kan bättre pigga upp en än lite nya snygga bilder? :) Fick precis ett par stycken från bästa Andreas!
Så enjoy och ha en bra natt, nu ska jag mumsa lite mer choklad och kolla på tv! :)



Inga kommentarer: