15 januari 2009

Cherry Blossom



Den senaste, mer konceptuella, sessionen från mig och underbara Andreas Stridsberg.

När jag var upp och hälsade på honom senast kom han med den lysande idén att fortsätta lite på vårt tema med Äpplet.
Taggarna i körsbäret ser kanske inte lika elaka ut som spikarna i äpplet, men de är bra mycket vassare!
Det är nämligen kaktustaggar och var enormt vassa! Ett hett tips om ni gör nåt liknande, om saken med taggar i faller, försök inte fånga den som jag gjorde! Aj aj! :)

Här har ni i alla fall sessionen i sån helhet, upplagd på modellbilder :)
Hoppas ni gillar dom lika mycket som vi gör!

Cherry Blossom.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du är fantastisk vännen =)
Tack sååå mycket för idag!
Jag tror bilderna blir så bra så det är löjligt =)
Tack!!
Vi ses

Jättekram!!!!!

Anonym sa...

Era bilder är så grymma. Jag blir förälskad i dom. Andreas är helt otroligt duktig och har ett bra bildseende. Och du är ju bara sååå grym, hoppas att jag får chans att fota med dig någon gång..

Ha det så gôtt!

Moijra sa...

Stort tack :)

Anonym sa...

Hela den bildserien är så fantastiskt vacker. Älskar att se resultat från Andreas och dig, det blir aldrig dåligt!

Moijra sa...

Tack ska du ha :D