18 januari 2009

Bilder, praktik och allmänt awsome

Igår hade jag en helt galen dag! Dels var det första dagen på min praktik, som jag trivs skitbra på!
Hur bra handledare som helst och det verkar vara precis rätt ställe för mig att hamna på :)
Jag är sjukt nöjd måste jag säga!
Direkt efter praktiken var slut åkte jag till Kista och åt middag med min sötnos;


Sen åkte jag in till Mariatorget vid åtta och blev sminkad av underbara Sarah Maria! Du är världsbäst gumman!
Plåtade gjorde skittrevliga och asduktiga Ra. Jag tror bilderna kommer bli riktigt grymma och fan va kul vi hade!
Men satan va trött jag var när jag kom hem, var hemma vid halv ett och tokdäckade en kvart senare! Shit vilken dag! :D

Idag har varit lite lugnare, tagit det lugnt på dagen och varit på praktiken på kvällen. Nu ligger jag i sängen och myser medan sötnosen spelar tvspel och snart är det dags att sova!

Innan jag går så ger jag er min och Andreas senaste (och sista för den här gången) session:

When life hands you lemons..

Enjoy it och godnatt! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Thanks sweety! :)