22 oktober 2009

Värdelös

Jag är fullkomligt sämst på att uppdatera den här bloggen, helt värdelös på det faktiskt!
Jag kan inte ens lova att jag ska skärpa mig, ibland är det bara SÅ tråkigt att skriva ner saker :p

Anyway, hösten är här och den äter upp mig levande som vanligt. Mörker, kyla och allmänt bläe gör inte direkt dagarna lättare.

En ny sväng av halsfluss var inte direkt det jag önskade mig i julklapp heller, men hey.. nu får jag i alla fall äntligen en remiss som kanske leder till att mina halsmandlar ryker, det vore ju inte alls en sådär.. tja 15 år för sent :P

Utöver det så får jag fint besök idag och det ska bli så mysigt ^^
Film, mys och allmän värme i höstrusket, precis vad jag behöver! TN på lördag också, som som vill joina? :)

Och sist men inte minst, Andreas är ju bara helt klart bäst, här har ni en hel DRÖS med nya bilder! :D
Bara att scrolla, det är ett gäng ;)















1 kommentar:

Janne sa...

Jag är minst lika dålig på att uppdatera min blogg. Det är svårt att hitta något intressant att skriva om i mitt liv. :)

Jag kan bara hålla med om att Andreas är helt grym. Jag älskar bilden där du sparkar löven i badkaret.

Ha det så gôtt!