23 oktober 2009

Modevisning

Omg nu börjar jag bli synnerligen jävla nervös.
Ikväll är det dags för modevisning och jag har aldrig gått på något som ens liknat en catwalk i hela mitt liv :O

Jag är säker på att det kommer gå bra, jag menar.. jag tycker det ska bli kul, jag har två ben och kan gå på en rak linje så det är nog inga problem :P

Men ändå.. jag är ändå vansinnigt nervös! :O

Förhoppningvis så är det någon där som tar bilder som man kan få se senare, för jag har å det bestämdaste förbjudit alla jag känner att vara där. Det skulle jag inte palla, då skulle jag kräkas av nervositet :P
Blir det fler ggr så kanske jag kan gå med på det ;)

Nu ska jag försöka hålla tankarna på annat håll och inte freaka ur helt av nervositet :O

xoxo

2 kommentarer:

Wysteriia sa...

Men vart ska du gå? Någonstans i Sthlm?! :)

Moijra sa...

Jepp :D