09 september 2009

Sjukling

Sen i lördags har jag legat totaldäckad i halsfluss.
Jag har nog inte haft en så här jobbig halsfluss sen nångång i högstadiet tror jag, helt galet så ont jag haft!
Typiskt att bli sjuk när man har besök också, kändes ju inte direkt sådär superkul, jag måste ha vart galet tråkig :(

Anyway.. jag börjar må lite bättre nu, kan i alla fall sitta upp vid datorn och orka med nåt annat än att bara ligga ner och knappt kolla på film.

Idag så fick jag världens mysigaste meddelande från världens bästa fotograf.
Han inte är bara bäst för att han tar bilder som får världen att hålla andan, utan han är världens bästa för att han är så snäll, så go och har ett hjärta av guld.
Andreas; du är bäst!

För att muntra upp mig lite redigerade han i ordning lite gamla bilder och skickade över msn, och tänk vad det faktiskt hjälpte <3
Största kramen i världen till dig Andreas!
Gå in och kolla på hans bilder, de är vackrast! Andreas Stridsberg

Och här kommer lite bilder :D









Inga kommentarer: