02 september 2009

Reder

Uppdaterat min färg lite, lagt i toning och fått den med RÖD än vad den var förut.
Är lite ljusare och mer intensivt nu också, på väg åt rätt håll. Inte riktigt rätt nyans än, men det kommer, det kommer ^^

Så, uppdaterad färg - uppdaterat foto :)



I övrigt så börjar hösten komma och det uppskattas inte :(
Men men, sommaren kommer tillbaka igen nästa år!

Och Likström får snart ny design (betatestas as we speak och så underbart fin!) och utvecklas hela tiden åt rätt håll.
Jag är så stolt över vad den sidan är och så stolt över alla som jobbar med den och stödjer den.
Våra fina användare, så underbara ni är <3

Kryssningen med klassen i söndags var episk, vilken jävla underbar klass jag har! :D

Och så blir det TechNoir på fredag, be there or meet the rath of Moijra (och säger ni inte hej om ni ser mig blir det fan samma sak)! :P

Nu ska jag sätta mig och läsa lite mer i min fina kursbok "Perspektiv på sociala problem" och det enda jag har att säga till den boken är; DU kan vara ett socialt problem! :P

Puss på er! :)

1 kommentar:

Hanse sa...

SPECIAL TREAT FOR YOU!

har varit på färgkurs igår och idag på wella och sugen på att prova lite magma, dvs en super röd blekning som går att färga ljusare på redan färgat hår,

vill testa två olika röda nyanser med lite olika styrka på vätet, lite som effekter/större slingpartier.. kan man säga, så hojta till nästa gång du ska klippa dig så lägger jag till det gratis till dig :)