08 februari 2009

Mitt i allt.

Saker har ju tagit en ganska jobbig vändning i mitt liv på senaste tiden. Jag tror att de flesta av er som läser här vet vad jag pratar om så det känns onödigt att gå ut med en massa detaljer. Gör ni inte det så får ni väl säga till så skriver jag om det :)

Saker börjar väl ljusna vid horisonten, men det är ganska svajigt än så länge.

Men mitt i allt mörker så finns det ju som sagt alltid ljusglimtar, mina fantastiska vänner står för många av dom helt klart :)
Igår var det pysselkväll hos Nelia och det var otroligt mysigt!
Sen vaknade jag imorse av ett sms från min underbara vän Andreas där han meddelade att jag hade mail.

Och vad får man i mailet om inte en ny bild från i julas och inte vilken bild som helst. Typ den coolaste bild jag nånsin sett tror jag, jag tycker den är så vansinnigt häftig och det är nog första gången jag velat tatuera mig själv som motiv på ryggen :p

Anyway, här har ni den, hoppas ni gillar den lika mycket som jag gör! Andreas, du är BÄST!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, jag är inte säker, men är inte detta du http://heiduskaja.bilddagboken.se/p/show.html?id=330938190&directlink=1 ? Ville bara uppmärksamma isf.

Moijra sa...

Jo det stämmer bra det, det är jag och mitt ex. Tack för tipset! :)