19 februari 2009

Lägenhet

Woohoo!

Jag fick ett helt underbart besked imorse! Som tog fokus från resten av dagen i stort sett :D
Jag fick nämligen ett sms där det stod att jag fått godkänt från hyresgästföreningen att hyra lägenheten! :D :D

Så från och med första mars har jag en egen mysig lägenhet, som är huuuur fin som helst! :D

Saker och ting börjar ljusna vid horisonten nu :)

Och om en vecka åker jag till min syster och firar hennes födelsedag, ska bli hur kul som helst! Nu ska jag kolla på lite saker på IKEA :D

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, grattis grattis så mycket! ^^

Anonym sa...

Kul! Ska bli intressant och få se bilder sen på hur lägenheten ser ut :)

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS!

Jag kom ihåg när jag fick min första lägenhet, det var underbart.:)
Så nu får du ta och titta i massa kataloger för att få inspiration till möblering och dyl.

Hoppas att du kommer att trivas.
Ha det så gôtt!
//Janne

Anonym sa...

Ja, det e ju så att allt löser sig tillslut..
Fan va skönt att det löser sig så fort för dig ! =)

KRAM

Anonym sa...

Grattis Grattis! Bra lägenheter växer fanimej inte på träd! :P

-Angi

Anonym sa...

http://oldrockschool.bilddagboken.se/p/show.html?id=329616407&directlink=1

Anonym sa...

Grattis! Vad härligt det låter :) Hoppas du kommer trivas. Kramen