25 mars 2009

Ursäkt

Ujujujujuj vad jag har varit kass på att uppdatera den här bloggen!

Massor har ju hänt den senaste månaden och ni har inte fått veta ett skit om det. Helt jättetaskigt av mig! :P

Nåja, hälften av det lämpar sig väl ändå inte för allas ögon, så det är kanske lika bra att jag inte är så aktiv här. :p

Jag sitter just nu på min jobbrast och skriver, så något megalångt inlägg blir det inte! Jag tänkte mest peta in några ord och säga att jag faktiskt tänker på den här bloggen och vill uppdatera den oftare än vad jag gör. Så att ni vet det och inte ger upp på mig helt :)

Så, jag lovar bot och bättring och ber om ursäkt :p

1 kommentar:

Janne Wiberg sa...

Jag förlåter dig om du berättar vad som har hänt i ditt liv den sista tiden. :)
Jag är lika dålig på att uppdatera min blogg, så det skänns skönt att veta att jag inte är ensam. :P

Ha det så gôtt!
Janne