26 september 2007

Dutti!

Idag har jag varit duktig, jag och Nelian har suttit i sex timmar och bara pluggat. 45 minuters plugg - 15 minuters rast osv hela dagen.
Med en paus för lunch :)
Har fått gjort allt jag behövde + lite till så nu ligger jag inte efter längre och känner att jag faktiskt har lite koll.
Det kändes jättebra, nu ska jag bara se till att hålla det så här också. Inte börja slacka efter igen bara för att det ju gick så bra idag :P

Sen har världen nog aldrig sjunkit så lågt som när munkar blir skjutna på öppen gata på order av militären.
Mitt hjärta blöder för deras öde.

Sen är det en tjej i klassen som har snackat med sin chef angående att jag vill ha extrajobb.. och min klasskompis tyckte att vi skulle snacka imorrn i skolan! :D
Så förhoppningsvis.. förhoppningsvis! Så innebär det nåt bra och jag får komma dit på en intervju eller liknande och kanske kan få extrajobb!
Inte nog med att det skulle säga kaching i kassan och det är väl behövligt! Det skulle också innebära att jag skulle få jobb på ett ställe som jag faktiskt vill jobba med, kanske faktiskt under flera år om det funkar bra.
Det är helt klart något som har med min utbildning och mitt personliga intresse att göra.
Det vore så underbart :D

Därför jag är rätt säker på att jag inte kommer få det *skratt*
Lite föööör bra ;)

Oh well, nu ska jag kolla på första avsnittet av top model usa, säsong 9!
Det ni! :P

Inga kommentarer: