09 december 2008

Foton foton och mer foton! :D

Idag var jag i Gävle och fotade med underbara Willow! Hon hade hittat ett grymt fint hotell att fota i och vi hade superkul!
Eftersom hon är så himla grym så har jag redan fått några av bilderna från dagens skörd, här får ni en preview på en av dom, vad tycker ni? :)



Jag är i alla fall supernöjd med bilderna, tror resten kommer bli precis lika grymma! :D

Sen har jag fått lite nya bilder från Stridsberg också! Som dessutom blivit nominerad till final i en tredje kategori i den stora fototävlingen han deltar i! Så ett stort grattis är på sin plats! Kika in och säg grattis vet ja!
Andreas Stridsberg

En av de nya bilderna jag fått hittar ni här:


Och resten hittar ni i våran senast uppladdade session;
Dark Drawings

Enjoy! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj oj oj vad vacker den där (översta) bilden är! :-O Och jag ser dessutom att lill-hatten kom till sin fulla rätt i den. ;-) Ska bli kul att se resten av bilderna från er dag tillsammans. :-) Kram