08 december 2008

Allmänt goda nyheter :)

Das Boot i torsdags var grymt! Hur mycket bra folk helst, stabil hytt med tv och fönster (som faktiskt är ett fönster också).
Gratis mat, gratis boende och gratis dricka + bra band = riktigt bra kväll! :D

Hade grymt kul, fan va kul det var att dansa hela natten lång också, Infected mushroom var bättre än jag mindes dem!

Sen har jag köpt ny telefon, får hem den lilla sötnosen snart hoppas jag :D
Så här ser den ut, liten och röd och fin;



Sen så är det ju så att en av mina vänner, min favoritfotograf och tillika underbar människa har blivit nominerad till final i en riktigt cool fotograftävling!
Är såklart Andreas Stridsberg jag pratar om :)
Han är nominerad i två olika kategorier med två olika bilder då förstås och förra året vann han! Stor applåd för det tycker jag ^^
Hur coolt som helst att han är nominerad i år igen, så jag håller massa tummar och tår och det tycker jag ni ska göra också!
Kolla in hans blogg och säg grattis och kika på bilderna vet ja! :)

Inga kommentarer: