09 november 2008

November

Idag var jag och Sarah Maria ute vid ett träsk och fotade med snälla Johan!
Vi klev upp redan vid halv fem imorse för att hinna klart med smink och allt, vi ville ha med morgondimman över träsket ju! :D
Och vi hade tur, den låg kvar och bilderna kommer bli så jäkla coola!

Lite ringrostig kände jag mig dock, lite stel och inte riktigt i mitt esse, men bilderna blir grymma!
Fick äntligen mina sotade ögon också ;)

Bilderna var i alla fall till fröken November (thats me) i Sarah Marias årskalender som hon ska göra! :)

Vi hade fett kul och nu när jag värmt upp lite ser jag ännu mer framemot att åka till Stridsberg på torsdag! :D :D

Någon seriös bild det får ni inte än, men jag och Sarah kunde ju inte låta bli att leka lite när vi kom hem och var trötta som få!
Så här får ni två back stage-bilder i alla fall, håll till godo!

Och nu ska jag sova, så himla gott! :D



Inga kommentarer: