05 november 2008

Good news!

Woho! Yeay för Obama! Äntligen kan USA göra nånting rätt, fan så glad jag blir! :D
Up yours Palin!

I övrigt så åker jag upp till Norrland nästa vecka. Inte enbart för att roa mig, men det är den delen jag tänker fokusera på här!
Jag ska fota med Andreas igen! Bästa bästa Andreas!
Hans hemsida hittar ni här och hans blogg finns här.
Gå in och kika, han är så jävla grym! Med undantaget för typ två-tre bilder, så är alla mina favoritbilder tagna av honom.
Dessutom så är han helt klart en av de snällaste, klokaste och trevligaste människor jag känner.
Det ska bli så sjukt kul, rejält jäkla taggad! :D

Nu ska jag slänga i mig lite frukost och sen strosa iväg till skolan!
Ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

Suck...skickade jag nyss iväg min ursprunglia kommentar i ett mail till dig? :-S Vilken invecklad blogg...hi hi. Och tänka sig att du var gullig nog att framhäva mig som klok. Jag har väl just motbevisat det påståendet hyfsat ordentligt eller hur? :-D Nåväl...du lär väl få nåt skumt meddelande i inboxen snart då. :-P Kram kram!

P.S. Go Obama!!! Jag har gillat han ända sen han bjöd på sig själv (och då menar jag inte prostitution) på Jay Leno. :-)