04 juni 2008

Vägen till en kvinnas hjärta..

..går via jordgubbar och vit choklad! :D

Jag har en liten tradition för mig själv, varje gång jag blir gräsänka en längre period så köper jag jordgubbar och vit choklad.
Sen myser jag ner mig i soffan, slår på en bra film/serie och gör chokladfondue med vit choklad. Som jag sedan doppar jordgubbar i såklart!
Det är helt underbart och fantastiskt gott och jag känner mig lika bortskämd och lycklig varje gång! :D
Det ersätter ju inte pussar av älsklingen, men det är det näst bästa!

Har packat nu också, tror att jag fått med allt jag behöver.
Imorgon är det sista dagen i skolan, sen blir det skolpicknick och sen verkar det bli dansfest i Högdalen.
Och fredag morgon är det tufftuff upp mot norr och familjen. :)

Nu ska jag bädda ut sängen, borsta tänderna och krypa ner och bara mysa i min choklad+jordgubbsmätthet <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vilket lyx!