04 juni 2008

Gräsänka

Jaha, så har det blivit juni då. Var i hela friden tog april och maj vägen? Tiden har gått så otroligt fort senaste tiden tycker jag, och snart fyller jag år också! Sjukt knasigt!
Vad tycker ni att jag ska önska mig i födelsedagspresent tro?

Idag for i alla fall min älskling iväg på festival och lämnade mig alldeles ensam här hemma :P
Så jag är gräsänka nu och flera veckor framöver. Inte för att han är på festival i flera veckor, utan för att jag på fredag åker till Härnösand och hälsar på. Och vi hinner ju inte ses innan dess.
Så nu får vi inte ses på typ en månad och jag saknar honom redan som tokig. <3

Nåja, det är rätt mysigt att sakna också. :)

Jag ska fokusera på den sista dagen jag har kvar i skolan (vilket är på torsdag är ledig imorrn också) och bara ta det lugnt de här dagarna nu innan jag åker. I Härnösand blir det ju nämligen jobb!

Söta Sarah Maria har köpt smink åt mig idag också, hon får ju rabatt eftersom hon är den bästa make up-artisten i hela världen! Så hon köpte en underbart fin ögonskugga till mig som jag nu bara ska lära mig att applicera också.. med den fina penseln hon valde ut med :D

Klassträff på fredag, sen högstadiet. Jösses vad gammal man känner sig då :P
Mycket som händer nu i dagarna faktiskt, den här månaden kommer nog gå precis lika fort som maj tror jag och sen får jag se min älskling igen! :D

Avsluta med lite klagande låter väl nice?
I söndags skar jag mig på stortån på en glasbit när jag badade, så i måndags när vi drog och badade propsade jag på sandstrand för att inte oroa mig för glas. Vilket självklart ledde till att jag skar upp den andra stortån, rätt rejält också. :(
Så nu haltar jag lite fint :P

Och nu är det dags att krypa ner under täcket, sakna min Sebastian och försöka somna :)
Nattinatt

Inga kommentarer: