11 juli 2011

Ett försök till..

Alltså.
Jag är ju verkligen inte bra på det här med blogg.
Men jag tänkte, att om jag kanske gör den lite mer som en faktisk bildblogg, så kanske det går lite lättare. För det är så himla sällan jag skriver vettiga saker nu för tiden, men då och då fastnar jag ju faktiskt ändå på bild, även om det också blir lite mer sällan nu för tiden.

Oh well.

Efter lite nytt uppmuntrande från människor från olika håll så gör jag nu ett försök till. Så får vi se om jag kan hålla det vid liv den här gången. :)

Då har jag dock insett att för att göra det måste jag skaffa mig en blogg som mer uppmuntrar uppladdning av bilder på ett enkelt och smidigt sätt. Det gör nämligen inte det här stället... så, innan det dyker upp nya och fler bilder i min blogg vill jag ha en ny blogg. :P
Nån som har några bra tips på ställen, gratis är ett krav och med smidig bilduppladdning/bildvisning.

Inga kommentarer: