15 maj 2009

Studier, gnäll och allmänt förfall

Sitter och försöka plugga, med ett ganska ojämnt resultat. Det gick bra tidigare idag, men sen nånstans för en timme sen hände nåt och jag failade helt.

Nåväl, jag ska väl kanske inte pusha mig för hårt heller.

Kom på att jag fått den senaste bilden från Dark Skies-sessionen utan att ladda upp den här, och det var ju otrevligt av mig! Så här får ni den, vare sig ni vill det eller inte :P




I övrigt så är det ganska mycket gnäll just nu, vet inte riktigt men det känns som att jag har en sån period nu och det får jag väl bara stå ut med (tyvärr ni i min omgivning också då). Ingen aning om vad det kommer från, hormoner, klimakteriet, pollen, p-piller eller sadistiska tomtar.
Irriterande är det i alla fall, får väl försöka ta mig ur det så snart som möjligt helt enkelt.

Kluven i en hel del saker också, vet inte riktigt ut eller in och vet inte om mina viljor/beslut kring en del saker är mina egna eller nåt annat..

Så är det med den saken, nu ska jag äta sallad med världens bästa Bim och inse att den här fredagen väl får dedikeras till plugg istället för skoj.

Inga kommentarer: