07 november 2008

Taggad och listor

Fy FAN va kul nästa veckas plåtning med Stridsberg ska bli! Vi har pratat mer över mail nu och jag är så himla taggad på det här så det är löjligt! Vi tänker så lika och har så lika smak att det är nästan fånigt och dessutom så är han ju bäst så bilderna kommer bli så satans bra! Har alltid velat göra nåt sånt här! :D

Anyway, jag tänkte bara ranta lite om en lista jag hittade hos min söta bästis Sarah Maria!

Tre saker som skrämmer mig:
* Varulvar
* Mörker (jag har för bra fantasi helt enkelt)
* Att bli lämnad

Tre personer som får mig att skratta:
* Sarah Maria
* Sebastian
* Min mamma

Tre saker jag älskar:
* Sebastian (som i för sig inte är en sak)
* Min familj (som inte heller är en sak och dessutom fler än tre)
* Modella

Tre saker jag hatar:
* Respektlöshet
* Fördomar
* Kyla

Tre saker jag inte förstår:
* Matte
* Politik
* Fanatiker

Tre saker som finns på mitt skrivbord:
* Min mobil
* En massa skolpapper
* Vatten

Tre saker jag gör just nu:
* Surfar
* Pratar med folk på helgon samt uke
* Tittar på NCIS

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
* RESA
* Ha en bra och stabil ekonomi så att jag kan resa
* Våga

Tre saker jag kan göra:
* Se jävligt söt ut på bild
* Sköta service-yrken
* Få folk att skratta

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
* Intuitionen
* Hjärtat
* Havet

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
* Att sminka riktigt bra
* Dansa (typ jazz eller nåt)
* Köra MC

Tre favoriträtter:
* Lasagne
* Husmanskost
* Lite lyxigare pizza (parmaskinka är en höjdare på pizza)

Nu ska jag nog sova, så det snabbare bli torsdag!

Inga kommentarer: